Gå til innhold

Handle fra thorsteinar.de

Fedje

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skal ha meg noen nye klær og ser det er mye klær jeg liker på thorsteinar.de. Er det noen andre som har handlet der før og har hatt suksess med forhåndsbetaling?

Endret av Fedje
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dersom du ikke skulle være klar over det, vil jeg advare deg om dette er klær laget av nynazister, for nynazister. Bare så du ikke skulle komme opp i uheldige situasjoner uforvarende....

Skrevet
dersom du ikke skulle være klar over det, vil jeg advare deg om dette er klær laget av nynazister, for nynazister. Bare så du ikke skulle komme opp i uheldige situasjoner uforvarende....

Trodde ikke folk brydde seg om dette lenger, uansett så tenkte jeg å handle noen tskjorter og kanskje noen belter så det vil jo ikke komme så godt frem hvilket merke det er.

Skrevet
Trodde ikke folk brydde seg om dette lenger, uansett så tenkte jeg å handle noen tskjorter og kanskje noen belter så det vil jo ikke komme så godt frem hvilket merke det er.

vil ikke komme godt frem nei.. men du støtter nynazister...

Skrevet

Tror jeg dropper hele opplegget, bedre å handle klær fra butikken i gata. Da er man ivertfall sikker på at man får det man betaler for.

Skrevet

Hvis man ser bort fra at de er nynazister og slikt og det tydeligvis er fy-fy og støtte slike, så hadde de noen ganske fete jakker, man kunne kjøpe en og sprette av merket :p

Men man ville vel fortsatt støttet nynazister...

Typisk, når jeg endelig finner noen jakker som ser bra ut og som jeg kunne tenkt meg...

Skrevet

Jeg støtter heller ikke nynazister, kan ikke tenke meg å handle ifra denne butikken. Men når det er sagt, så synes jeg det er like ille å gå rundt med en Che Guevara t-skjorte produsert i kommunistlandet Kina.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...