nordemoniac Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Hei! Regner med flere har opplevd en error når de prøver å finne andre online. Jeg har i alle fall gjort det. Dette skyldes så vidt jeg vet serveroverbelastning. Men har i det siste fått flere "connection lost". Kanskje den kjipeste når jeg og en kamerat spilte 2vs2 og banket en fyr 30 - 0. Hadde minst 5-6 megastrikes! Var kjempemorsomt. Kampen varte jo kjempelenge. Og ca. 10 sek før slutt; "connection lost." Fy faen vi ble forbanna. Var det han som trakk ut kontakten eller hva? Syns han burde la oss spille ferdig i det minste. Ville jo blitt 10 + 10 poeng det. Litt kjipt rankingsystem. Av 10.000 folk, så kan plutselig en som har rank 8-9000 havne mot en med 15. Det er skikkelig teit. Skjønner ikke helt de der "connection lost" feila. Lurte på om det kanskje var min Wii som hadde dårlig kontakt med nettverket. Har router to etasjer og fire vegger lengre opp. Men min PC som står på samme rom som Wii har jo 70 % signal. Så det skulle egentlig gå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå