Gå til innhold

Half-Life: Karakterene snakker ikke i ep2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så noen nevnte dette i en annen tråd, uten å få svar. Ingen av karakterene snakker i spillet! De står og gestikluerer med armene, men leppene beveger seg ikke og det kommer heller ingen stemme. Har spilt helt til G-man snakker, uten å bry meg, men jeg skjønner nå at jeg går glipp av mye av historien. Dette er jo nokså merkelig, og jeg håper noen kan hjelpe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe bommert.. er visst noen som sliter med det... trodde oppdateringen hadde fikset det.. ville ikke spillt verken portal eller episode 2 noe før du har fått fiksa de.t.

Skrevet

Herregud så mye problemer! :( Så noen på diskusjonsforumet til Steam som mente sånne ting kunne fikses om en valgte tysk som språk og så igjen gikk tilbake til engelsk. Dette resulterte at spillet hang seg når jeg restarta det. Fikk ikke starta det, selv om jeg gikk i Steam-menyen og forandra språkvalg før jeg starta spillet. Nå nettopp måtte jeg bare slå av maskinen, og når jeg nå prøver å starte episode 2, får jeg beskjed om at det oppdateres (44%, 33kb/sek) og er klart for å spilles om tre timer!Kan dette være stemmeoppdatering som kommer fra Steam?

Det skal funke hvis du endrer språket i Steam til engelsk.
Måtte jo forandre fra engelsk først og så tilbake. Så nå starter det ikke i det hele tatt.
Skrevet

Hadde samme problem.

Byttet til fransk også tilbake til engelsk. Nå snakker alle sammen:)

PS: Steam laste ned mer innhold etter jeg byttet til fransk (sikkert nye lydfiler).

Også måtte steam laste ned enda noe mer, når jeg byttet tilbake til engelsk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...