Gå til innhold

Stemning for nytt prosjekt? TIPS TIL NAVN ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, de var nok i største laget ja :p

Men hva tror dere om å sette en nintendi wii inn i maskinen ? på motsatt side av skjermen som dvd drevet er.

Skrevet (endret)

Hva er poenget med det? ER ikke det bare fryktelig upraktisk? Jeg mener; hva oppnår du med det unntatt en stor, upraktisk boks som ikke passer inn i en moderne stue?

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Skrevet (endret)

Hehe, ja egenlig en veldig dum ide om jeg tenker meg litt mer om :p

Edit:

Kanskje jeg heller skal lage en minder boks som kan bruks som stue pc ? hva tror dere?

Endret av Mr.Anki
Skrevet
Hehe, ja egenlig en veldig dum ide om jeg tenker meg litt mer om :p

Edit:

Kanskje jeg heller skal lage en minder boks som kan bruks som stue pc ? hva tror dere?

Stue PC er skøy ! :) med en liten skjerm seff...

Prøv å lage den så den passer inn nesten hvor som helst uten å dominere for mye..

(sjekk ut prosjektet jeg tenker å begynne med om en liten stund a mr.anki ;) er link til det i min signatur)

Skrevet

Jeg kan jo ta og fjerne det røret jeg har på toppen på skissene mine og fjerne di skrå kantene på siden.

Og ha samme skjermen på skissene i front.

Skrevet

Det må jo ikke bli et rør-kabinett.

Kunne ha tatt bare en rør også uten noe fot. Men da blir det nesten likt som aGal sine planer og det vil jeg ikke ha noe av :p

Skrevet
Det må jo ikke bli et rør-kabinett.

Kunne ha tatt bare en rør også uten noe fot. Men da blir det nesten likt som aGal sine planer og det vil jeg ikke ha noe av :p

Er mulig jeg skal ha firkanta puff, et fult casebuild, er litt for tynne vegger i min runde boks trur jeg, samt litt liten plass til min hardware.

Men det blir ikke avgjort før jeg får snakka med fatter'n senere i kveld eller i morgen.

Det er bare å lage sylinderformet om du ønsker ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...