Gå til innhold

ASUS F5R

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har som emnetittel sier, en ASUS F5R, og er kjempe fornøyd. Men vil gjerne formatere og legge enn vista igjen, som fulgte med. Og har forstått det sånn at vista ligger inne på en virtuell harddisk, og ikke på CD! Hvordan får jeg formatert og instalert på samme måten jeg er vant til?

Ringt support for å høre hvilken knapp jeg skal trykke på under oppstart for å få opp valg, og fått forskjellige svar. Men ingen av de "F-knappene" hjelper meg så mye.. får jo ikke partisjonert opp sånn jeg vil :ermm:

Noen som kan hjelpe? :yes:

På forhånd takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjønner jeg det riktig; du vil gjenopprette maskina til fabrikkinnstillingene dvs. slik den var da den kom?

Om riktig: ta en tur innom Asus´nettsider, der du finner brukermanualen for din maskin. DEr står det garantert hvilke knapper du skal trykke på i oppstarten. Rart ike supporten kunne hjelpe deg å finne riktig...

Skrevet
Sjønner jeg det riktig; du vil gjenopprette maskina til fabrikkinnstillingene dvs. slik den var da den kom?

Om riktig: ta en tur innom Asus´nettsider, der du finner brukermanualen for din maskin. DEr står det garantert hvilke knapper du skal trykke på i oppstarten. Rart ike supporten kunne hjelpe deg å finne riktig...

Ikke egentlig..

Vil formatere hele driten, og partisjonere harddiskene selv.

Får til å gjennoprette maskinen..

Er ikke ute etter å "ha det sånn" som da jeg fikk den, men vil ordne på alt selv. Ønsker bare å fjerne alt, så å legge inn alt selv. Vil ikke gå tilbake til XP (Som jeg har CD til), da jeg har det på endel andre maskiner. Så er da interisert i å legge inn Vista på nytt etter formatering, ikke no gjennoppretning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...