Gå til innhold

S/H - portrettbilde, stemning?


JFK666666

Anbefalte innlegg

Kom over en bildeserie jeg tok i '94 (tror jeg - de er ikke datert, dessverre...). Synes selv at dette bildet er veldig stemningsfullt. Selv om teknikken nok ikke var helt på topp den gangen (litt uskarpt osv - selv om jeg synes det gjør seg litt på dette bildet). Var min aller første s/h serie...

Er et bilde av datteren min, og det henger faktisk i stua i relativt stort format (cropped A3)

post-136430-1192141291_thumb.jpg

Endret av JFK666666
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kom over en bildeserie jeg tok i '94 (tror jeg - de er ikke datert, dessverre...). Synes selv at dette bildet er veldig stemningsfullt. Selv om teknikken nok ikke var helt på topp den gangen (litt uskarpt osv - selv om jeg synes det gjør seg litt på dette bildet). Var min aller første s/h serie...

Er et bilde av datteren min, og det henger faktisk i stua i relativt stort format (cropped A3)

 

Ja, det ble ganske uskarpt og kontrastløst, men det hadde potensiale. Lyset traff godt:) Hadde vært artig å sett en videreutvikling :)

Lenke til kommentar

Bortsett fra skarpheten syns jeg det er ganske pent. Ser ut som det er eldgammelt pga de lave kontrastene, og litt rusk og sånt. Det eneste som bryter illusjonen er solbrillene. :p

Hvis dette skal videreutvikles digitalt ville jeg konet bort den lyse flekken på kinnet og kanskje dratt på med litt mer kontraster.

Lenke til kommentar

Er helt riktig - det er jo eldgammelt... Tatt med et lite kompaktkamera i '94 med s/h film, og senere scannet inn fra papirkopi ;-)

og den lyse flekken på kinnet er faktisk en tåre som renner nedover kinnet... Det som gjør bildet så "spesielt" synes jeg, men så er jeg kanskje litt vel subjektiv til motivet også ;-)

Endret av JFK666666
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...