christinek Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Har noen peiling på hvordan LG mobiler er? Kvalitet og brukervennlighet. Har fått skikkelig sansen for KU990, men er dumt å bruke opp mot 4000 for en mobil om den ikke er bra. Har SE nå.
supra_pete Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Har ingen førstehånds erfaring med LGs mobiler. Men, det skal sies at de har kommet seg betraktelig i den siste tiden. Tidligere var vel byggekvalitet noe LG ikke akkurat "prioriterte". Samarbeidet med Prada gjorde nok sitt til at LG skjønte hvordan man kan lage en stilig og samtidig relativt solid telefon. Har allerede bestemt meg for å kjøpe LG KU990 "Viewty" når den kommer i nettbutikkene. Den har scoret veldig høyt hos flere store mobilsider og ser ut til å bli en bestselger. Prisen er jo nærmest fantastisk- under 4000,- for en mobiltelefon med såppas bra innhold! Løp og kjøp!
Shhhh Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg synes at Prada føles lite solid pga den lave vekten på 85g. Siden den ofte sammenliknes med iPhone kan det nevnes at den veier 135g. Det kan virke som LG har gjort et klokere valg i KU990 som veier 112g. Den ser utvilsomt bra ut, og jeg vurderer den selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå