slimy Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 (endret) I media center/media player og winamp får jeg støy når jeg hører på musikk samt kjører visualization. Samme skjer når jeg kjører media center og skal minimere denne. Da kan jeg oppleve at musen "henger" og musikken støyer i verste fall hakker. Har ikke hatt dette problemet før og har formatert pc og lagt inn Vista på nytt uten at dette hjalp. Har en FS Pi1536 med dual core t2300, 1 gb ram og SteelSeries Siberia Soundcard USB Black. Hvor ligger feilen? Virker som om usb lydkortet ikke får nok strøm? Endret 11. oktober 2007 av slimy
slimy Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Skrevet 11. oktober 2007 I media center/media player og winamp får jeg støy når jeg hører på musikk samt kjører visualization. Samme skjer når jeg kjører media center og skal minimere denne. Da kan jeg oppleve at musen "henger" og musikken støyer i verste fall hakker. Har ikke hatt dette problemet før og har formatert pc og lagt inn Vista på nytt uten at dette hjalp. Har en FS Pi1536 med dual core t2300, 1 gb ram og SteelSeries Siberia Soundcard USB Black. Hvor ligger feilen? Virker som om usb lydkortet ikke får nok strøm? Problemet var SteelSeries Siberia Soundcard USB Black som ikke fungerer optimalt i Vista..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå