tyttebar Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Hei! Da har jeg hatt min Kaiser i en uke. Et av de programmene jeg har lastet inn og vil anbefale er FRING. Med det programmet kan du chatte og ringe fra et grensesnitt til : Skype, MSN Messenger, ICQ, Google Talk,& SIP! Jeg har innstallert mitt iPLINK-nummer på SIP og kan dermed ringe gratis til fasttelefoner i en rekke land i verden fra trådløse soner. Har foreløpig bare testet det fra hjemmet. Da snakket jeg i 10 minutter å hørte kameraten min bra, men han hadde noe ekko på sin side. Endret 26. oktober 2007 av tyttebar
arr1000 Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Hva koster det å benytte Iplink på mobilen, jeg tenker på abonnementet? Har Iplink bredbåndstelefon hjemme.
tyttebar Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Skrevet 26. oktober 2007 Hva koster det å benytte Iplink på mobilen, jeg tenker på abonnementet? Har Iplink bredbåndstelefon hjemme. Det koster ikke noe å bruke IPLink på mobilen, men du må ha et hjemmeabbonement. 69-89 kr. mnd i minstefakturering (da kan du ringe for hele beløpet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå