sunde Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Vurderer HP 8510p etter at jeg leste test på vg der den fikk 6'er, men da jeg letet rundt på mpx fant jeg 3 utgaver av den til forskjellig pris. Hva er forskjellen på dem? MPX
Lid/Ran Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Vurderer HP 8510p etter at jeg leste test på vg der den fikk 6'er, men da jeg letet rundt på mpx fant jeg 3 utgaver av den til forskjellig pris. Hva er forskjellen på dem? MPX Ikke så godt å si ... Den dyreste og den billigste ser ut til å være samme maskin. Den midterste har mindre harddisk enn de to andre. Det er mulig den midterste (med minst HD) har 7200 RPM HD, men infoen motsier seg selv, så det er mulig alle eller for den saks skyld ingen har det. Sjekk opp på HP sine sider ang forskjellige standardkonfigurasjoner i Norge. Tror MPX har litt rot i listene sine med alle leveringsproblemene til HP. Det ser ut til at forskjellige partier får litt forskjellige priser, selv om det er samme maskiner. Vær oppmerksom på at om du er student, så kan du får denne maskinen til innbruddspris gjennom UNINETT-avtalen. Pris: 9713,- for den med leveringsdato 18.10 Olav
zonko Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Den dyreste og den billigste var etter det jeg kan se helt like. Den til 13 738kr hadde 40gig mindre disk og manglet trådløst n-kort. Jeg ville derfor helt klart tatt den billigste Om du trykker på "Legg til sammenligning" på alle tre, ser du alle spesifikasjonene satt opp mot hverandre. Edit: Ser du maskinene hver for seg har den til 13 738kr en 7200rpms disk, men 5400 på sammenligningssida. Sjekk opp med produsenten, her er det nok noe rart en plass. Endret 10. oktober 2007 av zonko
sunde Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Skrevet 10. oktober 2007 Ja. Her er det bare å kjøre på med den billigste. Men den studentprisen så meget fristende ut. Hvoran går man fram for å utnytte seg av et slikt tilbud?
zonko Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Du må være student på et universitet/ høgskole tilknyttet Uninett. Tar du et lite søk her på forumet får du noen triks...
carwash Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Du må være student på et universitet/ høgskole tilknyttet Uninett. Tar du et lite søk her på forumet får du noen triks... Trikset er å fullføre videregående skole med nogenlunde ok karakterer, så sende inn vitnemål og søknad til www.samordnaopptak.no innen de satte fristene. Simen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå