Gå til innhold

Nye telefoner med telenoroperatør..!?


Anbefalte innlegg

Heisann.:)

 

Jeg skal kjøpe nye telefoner til foreldrene mine, de MÅ ha tlf fra operatører som bruker telenor sitt nettverk pga av dekning på hytte i nordland/troms regionen.

 

Vil ha en klapptlf, med brukbart kamera, design, god batteri og forholdsvis store knapper, har da sett seg ut SE z610i eller nokia 6290 evt noen tilsvarende,, og den andre skal ha litt fresh design og har sett seg ut LG kg800 (chocolate, tror jeg den heter..)

 

Finner ikke disse telefonene hos telenor, finnes det da andre operatører som bruker telenors nett som kan ha noen av disse telefonene..

 

Andre forslag mottas også med takk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, men du må ikke kjøpe telefon gjennom telenor sine sider. Mange butikker som selger med telenor-abonnement.

 

 

Hehe,, var virkelig innlegget mitt så vanskelig å forstå..!?? Er jo disse butikkene jeg spør etter da..

 

Er nettopp det jeg lurer på, hvilke andre operatører (feks chess og andre) bruker telenors nettverk?

 

Nettbutikker med , som da evt har de modellene jeg listet opp ovenfor..

 

Har prøvd dinpris.no, men finner ikke disse modellene som nevnt tidligere , da fra operatør som bruker telenor nett!

Lenke til kommentar

hva slags nettverk du bruker har jo ingenting med mobilen å gjøre. Om de allerede har mobilabonnement (fra f.eks telenor) er det bare å kjøpe en mobil uten abonnement og putte simkortet i. 6290 er en ganske avansert smart-telefon og om foreldrene dine kun skal ringe/sende meldinger er det ikke noe vits med den mobilen... Godt batteri: få for en sony ericsson-mobil :)Hvis du vil ha mobil med bindingstid til telenor så bare søk på kelkoo.no så finner du ut hvor den mobilen du har valgt ut er billigst. Her har du et eksempel gjort med nokia 6290: http://shopping.kelkoo.no/ctl/do/search?si...p;fromform=true Der kan du velge å filtrere mobil uten abonnement (som kan brukes med telenor, netcom, chess, whatever-you-like! kommer an på simkortet du puttet i mobilen), eller mobil med abonnement og velge et med telenor...Kanskje du allerede vet disse tingene men da ville du vel ikke spurt her...??

 

Dette er viktig at du vet: ALLE mobiler kan brukes med telenor, (eller et hvilket som helst mobilabonnement!),Men kjøper du en mobil som selges i en netcom-pakke og er låst til netcom i et år f.eks, kan du jo ikke bruke den med telenor det året. Men det er bare å unngå å kjøpe en som er låst til annen operatør enn telenor!?

Endret av muchacha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...