Gå til innhold

Sony Ericsson W910i vs W580i? hvem skal jeg kjøpe?


Anbefalte innlegg

Hei, har en gammel nedslitt K610i som jeg trenger å bytte ut snart!

 

derfor så denne gangen kikker jeg på Sony Ericssons Walkman mobiler med skyvbar.

 

Men det jeg lurte på om det er absolutt verdt å vente på W910i? og at den er verdt enn 1000kr mer?

 

Jeg er ikke interessert i andre mobiler som dere anbefaler, nok fornøyd med Sony Ericsson telefonene!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten tvil W910. Den har større display, er lettere og ikkje minst den har super3G. Også støtte for mobiltv, om det er noko vits ja?

 

Men begge telefonene er "Nice" uten tvil.

 

Så spørs jo mest ka du treng. Greier du deg med telefon med Edge er W580 telefonen for deg, men må du ha!! så hadde eg kjøpt W910.

Lenke til kommentar
Hei, har en gammel nedslitt K610i som jeg trenger å bytte ut snart!

 

derfor så denne gangen kikker jeg på Sony Ericssons Walkman mobiler med skyvbar.

 

Men det jeg lurte på om det er absolutt verdt å vente på W910i? og at den er verdt enn 1000kr mer?

 

Jeg er ikke interessert i andre mobiler som dere anbefaler, nok fornøyd med Sony Ericsson telefonene!

 

Jeg har bl.a SE W580 i urban grey, og det er en grei mobil, byggekvaliteten er ikke helt på topp syns jeg personlig.

Tror nok jeg ville gått for W910, den har A200 (ny media meny) og større og bedre skjerm, som indexen sier, er dette en mer påkostet mobil, W580 er nok litt mer for de yngre kanskje.

Men jøss, den fungerer utmerket for meg.

Skal du ha W580, vær obs på versjonen, versjon ***1 var den første batchen, og der var det dårlige tastet bl.a.

Min har nr ***3 og fungerer utmerket, så pass på det.

Lenke til kommentar

Her (https://prisguiden.no/vis_side_ved_side.php?pids%5B%5D=75960&pids%5B%5D=69209) kan du se en sammenligning av de to mobilene... w910i har jo en myyye større skjerm enn w580i. Jeg liker designen på w580i.. w580i har faktisk litt bedre batteritid enn w910i.

Så da må du spørre deg selv hvor viktig skjermen er for deg. 2"skjerm: 2100kr, 2,4"skjerm:3400kr. Kommer jo helt an på hva du skal bruke mobilen til :roll: Skal du bare bruke den som mobil (sms&ringing) og walkman, ville jeg gått for w580i. Vil du derimot se på filmer med den og spille spill, og har råd til en såpass dyr mobil: w910i :cool:

Endret av muchacha
Lenke til kommentar

Jeg ser det er endel dumme folk her.. :o

 

Hadde dere bare giddet å stikke på Sony Ericsson Norge's hjemmesider...

W910i og W580i har like mange punkter på skjermene. 240x320 pixel, 262 144 farger.

W910i vil ha en mer uklar skjerm enn W580i.

 

Funksjoner som W910 har som ikke W580i har: 3G, Super-3G, Radio UTEN Søkefunksjon, 2,5x Digital Zoom.

Funksjoner som W580i har som ikke W919i har: Skritteller, Shake-Control, Radio MED Søkefunksjon, 4x Digital Zoom, Autofokus.

 

 

Jeg ville valgt W580i.

Eller, det spørs vel hvordan du skal bruke mobilen din. Selv snakker jeg aldri i 3G.

Endret av asbjohor
Lenke til kommentar
Jeg ser det er endel dumme folk her.. :o

 

Hadde dere bare giddet å stikke på Sony Ericsson Norge's hjemmesider...

W910i og W580i har like mange punkter på skjermene. 240x320 pixel, 262 144 farger.

W910i vil ha en mer uklar skjerm enn W580i.

 

Funksjoner som W910 har som ikke W580i har: 3G, Super-3G, Radio UTEN Søkefunksjon, 2,5x Digital Zoom.

Funksjoner som W580i har som ikke W919i har: Skritteller, Shake-Control, Radio MED Søkefunksjon, 4x Digital Zoom, Autofokus.

Jeg ville valgt W580i.

Eller, det spørs vel hvordan du skal bruke mobilen din. Selv snakker jeg aldri i 3G.

Hva mener du med radio uten søkefunksjon? At den mangler RDS? W910i har RDS. Nå har jo også W910i shake-control. Se Amobils sniktitt.

 

Ville selv ha valgt W910i. Den har større skjerm, er lettere og mer har teknologi. Ulempen er selvfølgelig at den mangler autofokus og er endel dyrere. Den skulle også gjerne ha hatt WiFi.

Endret av computerwelt
Lenke til kommentar

Kjøpte meg en w580i på mandag, og er så langt fornøyd. Måtte derimot bytte sim-kort, da det jeg hadde var sånn ca antikvarisk. Nesten så jeg forventa at de spurte om å få det til museet sitt. :whistle: Etter det har den fungert prikkfritt.

 

Når det gjelder features, så har jeg ikke oversikt over w910i, så kan ikke sammenligne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...