IronTurd Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Følger du med på e-sport? Har du et behov for å få utløp for skrivekløen din? Har du en drøm om at e-sport blir akseptert av kjæresten din? Ville du bidrat hvis du fikk sjansen til å gi e-sport status som en sport på lik linje med motorsport, fotball og vintersport? Send svarene til meg, eller svar i denne tråden PS: Svarene kan brukes i sammenheng med et "skoleprosjekt"
zeox Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Jeg har alltid vært stor tilhenger av e-sport, og har alltid hatt lyst til å være mer innvolvert i e-sport enn det jeg er nå. Jeg følger stort sett med mest uanhengig av spill, særlig når det er store begivenheter som WCG eller ESWC. Kommentering har alltid fasinert meg Har lenge hatt i bakhodet å starte en norsk e-sport side, men det har aldri blitt en realitet dessverre Endret 9. oktober 2007 av zeox
Lincoln Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 (endret) 1. Jeg fulgte med på e-sport en liten periode for noen år siden, etter det har interessen dabbet av etter at jeg gikk lei Warcraft III. 2. Den er jeg usikker på. 3. Det har jeg ingen formening om. 4. Ja, det ville jeg. Jeg interesserer meg veldig for gaming, og om det kommer et nytt RTS-spill som appelerer til meg vil jeg prøve å sikte mot høyere ligaer. Jeg vil aldri bruke livet mitt på det, men jeg vil bli god og spille mot de beste. Endret 10. oktober 2007 av Lincoln
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå