Novemberbarn Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg skal kjøpe meg ny mobiltelefon uten abonnement, men er ikke interessert i alle disse funksjonene som gjør den til en alt-mulig-dings. Viktigst for meg er/den skal ha: - Godt tastatur - God batterilevetid - God dekning der det er varierende dekning er en fordel - God/praktisk kontaktliste - Ikke blir glovarm av samtaler på over f. eks. 15 min - Alarm (gjerne med valgfri tone) - Kalender - Stoppeklokke - MMS-funksjon (men trenger ikke fantastisk skjerm) - Bluetooth er greit, men jeg klarer meg fint uten Jeg er ikke interessert i/den skal gjerne ikke ha: - Mp3 - Radio - Internett/mail-funksjoner - Video - Megapixel/vanlig kamera Noe er det kanskje vanskelig å unngå, men jeg mener bare at jeg ikke har noe behov for det. Prisen vil jeg selvfølgelig at skal være lavest mulig, men jeg har mulighet til å strekke meg. Aller viktigst er kvalitet! At den holder lenge (og er til å holde ut), og tåler litt (gjerne mye). Derfor setter jeg utrolig stor pris på deres personlige erfaringer når dere anbefaler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå