Gulrooot Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Hei Jeg fant en w810i for 2 uker siden. Problemmet er at når du skrur på telefonen så står det på engelsk ''Sett inn sim-kort. Når jeg setter sim-korten min og skriver inn passordet så stør det på engelsk ''Sett inn riktige sim-korten. Når jeg fant den var det ikke noe sim-kort i den. Jeg tror at telefonen er på Engelsk. Kan noen hjelpe meg??
BeFs Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Fant du denne på gata, tar du deg en tur på den lokale politistasjonen. Jeg vil tro telefonen er operatørlåst når du får den beskjeden der, prøv med en annen operatør.
Gulrooot Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Skrevet 8. oktober 2007 Fant du denne på gata, tar du deg en tur på den lokale politistasjonen.Jeg vil tro telefonen er operatørlåst når du får den beskjeden der, prøv med en annen operatør. 9664033[/snapback] Har netcom og har prøvdt med netcom og telenor
Dre_C Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Telefonen er nok mest sannsynlig operatørlåst. Du kan nok alltids sende telefonen inn til unlock.no eller noe slikt for å få den låst opp.
cyclo Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Du fant en telefon ja. Du vet det faktisk er ulovlig å beholde hittegods man finner?
Jason P. C. Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Forhåpentigvis er imei nr sperret Moahahahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå