Simen05 Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Hei! Har nettopp startet med redigering i Pinncale 11 etter at jeg kjøpte meg et Canon HV20 videokamera. Ønsker dermed å redigere alle mine gamle DV opptak (ikke HDV) for så å føre over på DV tape igjen. MEN når jeg setter de gamle kassettene i Canon HV20 kameraet og kobler til PC og starter Pinnacle digitalisering, så spiller Pinnacle inn tapen, men jeg hører kun lyden fra tapen i PC-høytalerne, men jeg ser ikke noe bilde, og der blir ikke laget noe jeg kan redigere på.... Noen som vet hva som er feil eller hva jeg gjør galt. Kan det være noen innstilinger som jeg har feil??
KnightFal Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Hei. Ser du bilde på skjermen på kamera? _Hvis ikke så har du en innstilling som sier noe som avspilling av SD/DV i menyen på kamera. Prøv å se der om det løser problemet. Hei!Har nettopp startet med redigering i Pinncale 11 etter at jeg kjøpte meg et Canon HV20 videokamera. Ønsker dermed å redigere alle mine gamle DV opptak (ikke HDV) for så å føre over på DV tape igjen. MEN når jeg setter de gamle kassettene i Canon HV20 kameraet og kobler til PC og starter Pinnacle digitalisering, så spiller Pinnacle inn tapen, men jeg hører kun lyden fra tapen i PC-høytalerne, men jeg ser ikke noe bilde, og der blir ikke laget noe jeg kan redigere på.... Noen som vet hva som er feil eller hva jeg gjør galt. Kan det være noen innstilinger som jeg har feil??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå