pydi Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Hei, har frapset litt pvp og rotet med filmene i vegas, så når eg kommer til renderingen i vegas og har fulg nafnaf sin guide hvis dere vet ka eg snakker om. Men når eg velger divx 6.7 som codec så får eg feilmelding om at det kom en feil ved lasting av codec. Så det eg lurte på var om noen andre har hatt dette problemet og vet svaret?
fatalicus Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Hadde det ikke vært bedre å spurt om dette i Videoredigering forumet? Men men.. har du prøvd å reinstallere DivX? mulig det har skjedd noe med kodeken, slik at den trenger en re-installasjon.
pydi Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Skrevet 8. oktober 2007 Hadde det ikke vært bedre å spurt om dette i Videoredigering forumet? Men men.. har du prøvd å reinstallere DivX? mulig det har skjedd noe med kodeken, slik at den trenger en re-installasjon. 9660567[/snapback] Ja kanskje eg skulle ta veien derr istede, bare tenkte at det var en del filmskapere her i wow forumet så eg kunne høre med. Har ikkje reinstallert men lastet ned nyeste og installert over gamle, kanskje feilen ligger der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå