mr. Zilter Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Har laget meg en stor tøff orc som jobber i Fighters guild. Har kommet meg til questet som heter Azani Blackheart, og det virker som om det er umulig. Han mannen som er med meg blir meid ned i løpet av få sekunder, og jeg dør på det tredje slaget jeg tar imot. Uansett hvor mye vi denger, syntes det ikke at han miste noe helse. Okay, oppdraget er vel vanskelig, tenkte jeg, det er vel bare å vente til jeg blir sterkere. Men (for det er alltid et men) jeg kan ikke bare gå ut igjen, fordi han kompanjongen min følger jo etter meg overalt hvor jeg går! Hva gjør jeg? Jeg gidder jo ikke ha med meg han overalt. Det blir jo altfor teit å bare drepe han med konsollen også, siden han har sjukt gear, og jeg vil ikke ha det ufortjent. Hva med den kommandoen som instant finish'er hele questen for meg, så kan jeg komme tilbake å eie Azani seinere? Nekter å loade til før questen, da blir det for mye å gjøre på nytt.. Takker på forhånd for eventuell hjelp. Endret 6. oktober 2007 av mr. Zilter
Dvil Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Er endel nyttige spell du kan bruke,eller giftige potions du kan ha på våpenet ditt.Men det kommer an på hvor høyt level du har på disse.Trodde det gikk an å forlate hulen uten følge når fighters guild fyren ble knocket.Så du kan komme tilbake senere engang,så vil han være der .Ellers er det ikke noen konsoll koder jeg vet om da det går i 360.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå