Bettibell Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Har link til hw'n min i signaturen. Prøvd mange forskjellige kombinasjoner for å få den beste grafikken men den går tilbake til den dårligste etter at den restarter Fått den beste grafikken før. Prater om CS ikke source...
Jooakim Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Skriv "-gl" i launch options/startalternativer. (Les om startalternativer HER (som faktisk er linket til i stickyen min)).
Bettibell Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Skrevet 6. oktober 2007 Options menyen min er helt fucka så får ikke gjort det
Jooakim Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Hva mener du med det? "Fucka" kan bety så mangt.
Bettibell Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Skrevet 6. oktober 2007 Hva mener du med det? "Fucka" kan bety så mangt. 9652228[/snapback] Ingenting er på plassene sine, alt er dyttet til venstre:S
Jooakim Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Ctrl+alt+B - så får du opp redigering - vil tro det hjelper. :-)
Bettibell Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Ctrl+alt+B - så får du opp redigering - vil tro det hjelper. :-) 9652759[/snapback] Det funka å få den opp men når jeg starter CS funker det ikke, den sier den må tilbake til software mod. Men du er enig med meg om at det ikke er noe feil med hw'n min? Fungert før å ha den beste grafikken bare ikke nå Endret 7. oktober 2007 av Ranxeroz
Lapp1 Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Hadde samme problem, fant ut at jeg ikke hadde nyeste skjermdrivere.
Bettibell Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Skrevet 7. oktober 2007 Hadde samme problem, fant ut at jeg ikke hadde nyeste skjermdrivere. 9655216[/snapback] Jeg har alle de nyeste driverne.
Taraldb Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 (endret) du sier at du har alle de nyeste driverne... Hvis du bruker vista og den "finner" de beste og nyeste driverene (bla bla bla) så er det at noen av dem IKKE støtter OpenGL som er beste grafikk.... EDIT: SORRY SÅ IKKE windows XP på HW'en din ....... Endret 11. oktober 2007 av NarilS
Bettibell Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Skrevet 12. oktober 2007 Går bra, måtte innstallere ELDRE drivere til skjermkortet for at det skulle fungere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå