Gå til innhold

Vedr. evga 680i SLI AR RMA og Komplett support.


lowlevel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

 

Jeg kjøpte en Gamer i50 PC fra Komplett i januar i år.

Den er utstyrt med et EVGA 680i SLI AR hovedkort. Det har vist seg at denne tidligere versjonen har mangler som er rettet opp senere. Jeg vurderer å oppgradere prosessor, men dette lar seg ikke gjøre med mitt AR kort.

 

Så jeg ringte Komplett Support, som jeg har 3 års avtale med.

De var ikke oppdatert på hvordan utviklingen av dette kortet har vært og kunne derfor ikke hjelpe meg med å bytte kortet.

 

Så sendte jeg en mail til EVGA Europa Tech support.

Svaret var enkelt.

"We will replace it with a D00 revision board, 122-CK-NF68 A1, and all your worries shall be over."

 

Spørsmålet mitt er: Hvorfor kan ikke Komplett sende meg et nytt hovedkort når jeg har betalt 3 års support?

Det blir jo litt dumt og overlate dette til kjøper og ganske tungvint.

Jeg er ikke så god til å bygge egen pc. Derfor kjøpte jeg en ferdig fra Komplett.

Nå ser det ut til at jeg må demontere pc`en selv. Grøss og gru!

 

Det er sikkert noen av dere her på forumet som har byttet til oppgradert versjon.

Hvordan har dere gjort dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...