andyche Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Hei. Jeg vurderer å kjøpe meg en laptop som hovedsaklig skal brukes til lette oppgaver som Notater under forelesning o.l. Det som for meg blir viktigst er størrelsen (13-15,4") og vekt, samt at den har god batteritid. Siden denne stort sett skal bli brukt på forelesninger/skole, ønsker jeg ikke å bruke mer en 6-8k på denne. Har dere noen tips på laptop til denne prisen?
HalogenpæreUtenLys Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Hardware.no hadde en test av HP Compaq 6715b som de anbefalte som en god budsjettmaskin. Pris, fra kroner 5771
andyche Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Hardware.no hadde en test av HP Compaq 6715b som de anbefalte som en god budsjettmaskin. Pris, fra kroner 5771 9645652[/snapback] Veldig bra kritikk,men lurte på en ting: "Dockingstasjon er også tilgjengelig, noe som veier opp for mangelen på DVI-utgang på selve maskinen." Mangler dvi? vil det si at det ikke går ant å koble den til prosjektor o.l?
andyche Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Skrevet 6. oktober 2007 Den har vga port da. 9647054[/snapback] Så det vil være mulig å koble den til nyere prosjektor, vha f.eks overgang eller lignende? eller har kanskje de fleste prosjektorer mulighet for vga og?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå