Stianlol Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Når jeg skal logge inn på steam fryser hele PC-en, og jeg må restarte. Når jeg kommer innpå PC-en igjen får jeg denne meldingen: STEAM.EXE (main exception): unable to start steam engine: *steamstartengine(0x12e868) failed with error 1: Zlib decompresion failed Hva må jeg gjøre for å få steam til å funke igjen? Endret 5. oktober 2007 av Stianlol
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Restarte PC-en. Hadde samme problem i dag morges.
Stianlol Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Funker ikke. Har prøvd å installere steam på nytt og formatert også..
Fritz0r Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 om du har formatert bort der STEAM lå, så kan problemet være serveren som skal registrere din pålogging.. prøv følgende: Slå av steam Slett "Clientregistry.blob" start steam.
Stianlol Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Skrevet 10. oktober 2007 Det funket ikke å gjøre som du sa Fritz0r:/ Er det noen som vet noen annet jeg kan gjøre for å få det til å funke?
Jooakim Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 om du har formatert bort der STEAM lå, så kan problemet være serveren som skal registrere din pålogging..prøv følgende: Slå av steam Slett "Clientregistry.blob" start steam. Dette har IKKE med clientregistry.blob å gjøre. ;-) Dette vil jeg tro er et brannmur-problem, sjekk brannmurinstillingene dine. Lykke til!
Stianlol Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Skrevet 11. oktober 2007 Jeg tok av brannmuren, men har fortsatt samme problemet
Laffe Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg også har fått det... Jeg bare sletta steamn(fra Kontrollpanelet, FJERN.) restartet.. installerte og vips.
Zulærn Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg fikk samme problemet her om dagen.. Så googla jeg det,, og fant ut at problemet var Netlimiter. Hadde innstalert dette dagen før. Har du netlimiter? Prøv å slå det av i hvertfall.....
Stianlol Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har ikke netlimiter nei. Etter at jeg formaterte var steam det første jeg instalerte(etter driverne), men jeg hadde fortsatt problemet. Så da er det nok ikke et annet program som har skylda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå