riroil Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 På jobben er planlegging av julebord i gang. Jeg har endel musikk hjemme, og jeg ble spurt om ikke det var mulig at jeg tok med musikk på en pc og var litt DJ på kvelden. Jeg tenkte å spille musikk fra laptop til stereoanlegg, og vurderer også å bruke en prosjektor til litt effekter. Så lurte jeg på om det kanskje finnes noen kulere programmer å bruke enn mediaplayer o.l. Kanskje et "dj" program som kan fade i overgangene slik at det blir bra overganger, og gjerne med mulighet til å kjøre syncet lys. Er det noen som vet om noe? Behøver ikke å være kjempekomplisert.
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Media Monkey har mulighet for Crossfade eller at sangenen fader ut i hverandre. Wiken..
riroil Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Skrevet 4. oktober 2007 Tester det ut nå, men finner ikke ut hvor man kan crossfade.
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Det er noe den gjør selv på "Play -> Crossfade" Vet ikke om dette bare er i 3.0 versjonen. Wiken..
riroil Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Jo, jeg fant det i 3.0 versjonen. Takk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå