Gå til innhold

Har ebgames fått flere konsoller?


C-Style

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg snakket med de i Tønsberg for noen dager siden og de sa at jeg var gått fra nummer 17 til nummer 12 på lista :p Kjedelig når jeg har ventet to måneder eller noe sånnt. Men, men. De sa at de skulle visst få inn noen maskiner før jul, men at jeg kunne nok ikke forvente å få noe i år :thumbdown:

 

Men dette er vel konsekvensen av å benytte seg av sånne tilbud. Lurte egentlig på om jeg skulle avbestille hele greia. Noen som vet om man får igjen de 300 kr viss man går og avbestiller, siden vi tross alt ikke får noe før om dritlenge. Hadde vært bedre å selge den jeg har nå og kjøpe en premium med HDMI. Skulle sikkert til og med klart å spare meg til å kjøpe en ny maskin før jeg solgte den gamle på den tiden det tar å få den dumme Eliten.

Lenke til kommentar
Jeg snakket med de i Tønsberg for noen dager siden og de sa at jeg var gått fra nummer 17 til nummer 12 på lista :p Kjedelig når jeg har ventet to måneder eller noe sånnt. Men, men. De sa at de skulle visst få inn noen maskiner før jul, men at jeg kunne nok ikke forvente å få noe i år :thumbdown:

 

Men dette er vel konsekvensen av å benytte seg av sånne tilbud. Lurte egentlig på om jeg skulle avbestille hele greia. Noen som vet om man får igjen de 300 kr viss man går og avbestiller, siden vi tross alt ikke får noe før om dritlenge. Hadde vært bedre å selge den jeg har nå og kjøpe en premium med HDMI. Skulle sikkert til og med klart å spare meg til å kjøpe en ny maskin før jeg solgte den gamle på den tiden det tar å få den dumme Eliten.

 

Selvsagt får du igjen depositumet du har betalt.

Du kan også få et tilsvarende tilbud på Xbox360 Halo modellen om du ikke orker å vente på Eliten.

Halo modellen har jo HDMI men mangler 120GB harddisken.

Lenke til kommentar
Jeg snakket med de i Tønsberg for noen dager siden og de sa at jeg var gått fra nummer 17 til nummer 12 på lista :p Kjedelig når jeg har ventet to måneder eller noe sånnt. Men, men. De sa at de skulle visst få inn noen maskiner før jul, men at jeg kunne nok ikke forvente å få noe i år :thumbdown:

 

Men dette er vel konsekvensen av å benytte seg av sånne tilbud. Lurte egentlig på om jeg skulle avbestille hele greia. Noen som vet om man får igjen de 300 kr viss man går og avbestiller, siden vi tross alt ikke får noe før om dritlenge. Hadde vært bedre å selge den jeg har nå og kjøpe en premium med HDMI. Skulle sikkert til og med klart å spare meg til å kjøpe en ny maskin før jeg solgte den gamle på den tiden det tar å få den dumme Eliten.

 

Selvsagt får du igjen depositumet du har betalt.

Du kan også få et tilsvarende tilbud på Xbox360 Halo modellen om du ikke orker å vente på Eliten.

Halo modellen har jo HDMI men mangler 120GB harddisken.

 

Gjelder det overalt? Og har de i så tilfelle de konsollene inne nå? I Tønsberg?

Lenke til kommentar

Da ser det nok ut til at det blir Haloversjon på meg også. Er mest interresert i HDMI utgangen og kabelen til den og som de sa så inneholdt Haloversjonen begge deler. 100GB mindre er det jo for samme pris og det er litt kjipt. Ikke blir det noe svart box heller. Men tenker at det likevel er greit siden det som blei sagt om Elitens ankomst er : "Vi vet fortsatt ingenting og Microsoft har ikke sagt noe som helst, virker nesten som de prøver å fikse en feil som de ikke informerer noe om." Boxen min kan være død og begravet før Eliten i det hele tatt kommer og det er en skremmende tanke :ohmy:

 

Rimelig teit av Micosoft spør du meg. Ihvertfall kjipt for EBgames som tydeligvis får et litt dårlig rykte på grunn av dette. Men de fleste skjønner vel at det ikke er deres feil. Regner ikke med slike tilbud kommer etter en micrsoft lansering med det første ihvertfall, lol :!:

Lenke til kommentar
Da ser det nok ut til at det blir Haloversjon på meg også. Er mest interresert i HDMI utgangen og kabelen til den og som de sa så inneholdt Haloversjonen begge deler......................

fulgte ikke med hdmi-kabel med min halo special edition.men det var verdt byttet synes jeg.

Endret av Grubern
Lenke til kommentar
Comes to show er ikke alle tilbud som er like fete.

 

Forhåndsbestill en Elite i dag, få den om 6 mnd. :p

 

Tilbudet var fett nok det for de som var tidlig ute.

Var endel som fikk gjennomført dette tilbudet før Microsoft gikk tomme for konsoller, resten vil få når maskinene kommer inn igjen eller de kan benytte seg av Halo edition istede..

Lenke til kommentar
Da ser det nok ut til at det blir Haloversjon på meg også. Er mest interresert i HDMI utgangen og kabelen til den og som de sa så inneholdt Haloversjonen begge deler......................

fulgte ikke med hdmi-kabel med min halo special edition.men det var verdt byttet synes jeg.

 

Fant ut at det ikke fulgte med, selv om de sa at det fulgte med. De sa det sikkert i forbifarten uten å tenke seg så mye om. Så siden de ikke hadde kabelen heller så følte jeg at det absolutt ikke var verdt å ta Haloversjonen bare pga HDMI utgangen og miste kabel og 100GB harddisk for litt utålmodighet. Synes ike den var så kul den versjonen at det gjør noe. Dessuten har stua mi mye svarte effekter og jeg går da for å vente på Eliten og litt mer svart i tillegg ;)

Lenke til kommentar

Som det er skrevet flere steder så er det tomt for ELITE`er fra Microsoft!

Altså lite EB kan gjøre med det.

Som det også er nevnt flere steder får EB et veldig begrenset antall konsoller til alle sine butikker i Skandinavia pga at MS ikke klarer å levere.

Dette veldig gode tilbudet ble lagt ut lenge før man fant ut av MS sine leveringsproblemer, derfor har EB kommet med tilbudet om Halo utgaver istede...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...