FM Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 Hei. Er det mulig å få Speedfan eller et lignende program til å ha som standard at cpu-viften kun skal gå 50%? Irriterende å måtte slå den ned hver gang jeg booter pc-en. Takker for svar.
nets Skrevet 4. oktober 2007 Skrevet 4. oktober 2007 http://www.almico.com/speedfan.php er nok det du leter etter
FM Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Skrevet 4. oktober 2007 Mulig jeg forklarte meg litt dårlig her. Jeg har nemlig Speedfan og bruker det til å stille ned cpu-viften min til 50%, da den bråker for mye på 100%, hver gang jeg starter PC-en. Det jeg er ute etter er en mulighet til at programmet alltid står på 50% på cpu-viften, slik at jeg, dersom jeg har Speedfan til å starte med PC-en, automatisk får stilt ned cpu-viften min, uten at jeg trenger å løfte en finger. Er det mulig å gjøre dette med Speedfan, eventuelt andre programmer?
nets Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Jep, det er fullt mulig. Legg en snarvei til Speedfan her: C:\Documents and Settings\DINBRUKER\Start Menu\Programs\Startup Alt du legger i den mappa starter opp automatisk med windows
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå