Gå til innhold

Problemer med dekning? (w880i)


Anbefalte innlegg

Kjøpte en SE W880i her forleden. Problemet var at det hverken gikk ann å ringe eller motta samtaler. Meldinger kunne ofte komme flere timer eller dager i etterkant fra når de ble sendt...

 

Testet SIM-kortet i en annen telefon; det funket bra, så det er ikke der problemet ligger

 

Jeg sendte selfølgelig mobilen inn på reperasjon. Fikk den tilbake en uke senere, med beskjed om at de hadde:

 

- Kalibrert GSM

- Oppgradert SW

- Resatt TLF

 

"Testet OK"

 

Fortsatt er det dårlig. Dekningen inne i huset mitt er null.. Når jeg er på skolen har jeg faktisk god dekning, og ellers når jeg er ute... Beskjeden som står på skjermen istedenfor navnet på mitt abo. (Telenor) er "Kun Nødanrop"

 

Alt annet på telefonen fungerer strålende, men som dere skjønner er den bortimot ubrukelig om man ikke kan ringe/motta samtaler.

 

Igjen: Sim-kortet funker i andre telefoner så det er ikke der problemet ligger.

 

Burde jeg KREVE å få en ny telefon fra nettbutikken jeg bestilte fra? Ja, jeg tror faktisk det. (Selv om det er langt over 14 dager siden den ble kjøpt (angreloven))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette går jo ikke på angreloven, er jo teknisk feil på produktet, men funker på skolen?

9628780[/snapback]

 

Ja av og til, men ikke full dekning. Men da kommer ihvertfall "Telenor Mobil" teksten fram istedenfor "Kun Nødanrop".

 

Mente selfølgelig på offentlige steder, i store rom og lignende, ikke bare på skolen. (etter det jeg har erfart så langt)

 

Har ikke studert lovene så nøye, men med mindre noen har en løsning på det her, kommer jeg som sagt til å kreve å få en ny telefon... :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...