SPiLL Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Vurderer å kjøpe en bærbar PC. Har en stue PC men samboer er ikke alltid like blid når jeg bruker den. Uansett så er jeg ikke så oppdatert på bærbar PC og skjermkort, så hva er det beste skjermkortet man får til bærbar i dag?
gutorms Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Vurderer å kjøpe en bærbar PC. Har en stue PC men samboer er ikke alltid like blid når jeg bruker den.Uansett så er jeg ikke så oppdatert på bærbar PC og skjermkort, så hva er det beste skjermkortet man får til bærbar i dag? 9624669[/snapback] Hmm, Det der skulle jeg gjerne også visst. Jeg tipper på nVidia 8600 eller kanskje nVidia 7950 hvis dx10 ikke er viktig, men er langt fra sikker her. Hva ATI har på banen vet jeg ikke lenger. Ser endel eldre ATI 1700 rundt omkring, noen som vet om de har noe bedre enn ATI 2300 i bærbare ennå? 2600 burde vel finnes? Vet det finnes noen typer "slepbare" med fullstørrelse pci-x kort, men de kan vel knapt kalle bærbare lenger?
krbalto Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 (endret) ATi 2600XT? eller Gf 8700 GT DX10.. GF 7950GTX? DX9 Hvis jeg husker rett så er fortsatt 7950 kortet som er det "råeste" , men du får ikke DX10 støtte på den. Hvis jeg husker rett.. Sikkert andre her som vet bedre.. MVH Endret 3. oktober 2007 av krbalto
krbalto Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Sjekk også her: http://www.notebookcheck.net/Comparison-of...ards.130.0.html Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå