marcus Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Min bærbare pc sto å lasta ned noen filer i natt, og når jeg sto opp for å skru den av, var den helt død. Maskinenen var veldig varm og jeg fikk ikke kontakt med laderen engang. Dette er en pc som bare er noen mnd gammel, så regner med at det ordner seg uansett med garantien. Men lurer bare på om det er andre som har opplevd at sin bærbare pc har skrudd seg av og virket helt død pga at PC-en blir for varm? Burde vel være en termostat inni PC-en som gjør at alt skrur seg av når det blir for varmt? Blir spennende og se om PC-en fortsatt er like død i ettermiddag...
Gega Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg kan ikke garantere deg at jeg kan hjelpe deg, Men det er helt klart lettere å hjelpe noen om man kommer med mere opplysninger som for eksempel merke/typebetegnelse og litt mere om hva man har prøvd selv. Hva mener du med at du ikke får kontakt md laderen? Reagerer ikke pc`n når du trykker på powerknappen, er det ingen vifter som starter heller? Geir
marcus Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Skrevet 3. oktober 2007 Jeg kan ikke garantere deg at jeg kan hjelpe deg, Men det er helt klart lettere å hjelpe noen om man kommer med mere opplysninger som for eksempel merke/typebetegnelse og litt mere om hva man har prøvd selv. Hva mener du med at du ikke får kontakt md laderen? Reagerer ikke pc`n når du trykker på powerknappen, er det ingen vifter som starter heller? Geir 9624464[/snapback] Nei, skjedde ingenting. Er en rimelig ny HP laptop. Skjedde ingenting når jeg trykte på power knappen og lampa som skal lyse blått på siden av PC-en når laderen står i lyste ikke. PC-en var fortsatt veldig varm når jeg prøvde da, så har vel tro på at den fungerer igjen når jeg kommer hjem fra jobb....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå