Swixcap Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Her om dagen spilte jeg wcs-mod. oxo binda jeg ultimate til "1". jeg vet; dumt gjort! Men hvordan får jeg det tilbake igjen?? altså hvordan binder jeg "1" til "1"? hvis dere skjønner... Har prøvd bl.a. "bind 1 1", "bind 1 firstbutton", "bind 1 firstcommandbutton" og fler, med til ingen nytte. 1 vil ikke være "1" :!: Det er jævlig kjipt at 1 ikke virker ettersom jeg ikke får valgt den første classen på hver side og den første skillen, og ikke får kjøpt noe! pls help me!
tarQue Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Først må du gå tilbake til serveren og skrive "unbind 1 ultimate" Deretter går til til options og så keyboard og finner den fungsjonen du vil bruke 1 til
Jooakim Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Options -> Keyboard -> Reset all. Ellers kan du slette config.cfg. :-)
Taraldb Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 (endret) det er lettere og bruke først unbind 1 så bind "1" "slot1" EDIT: CODE ble ødelagt Endret 3. oktober 2007 av NarilS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå