Heftigfin Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Er det mulig å spille Opposing fronts offline? hver gang jeg starter spillet havner jeg på log in screenen og må bruke accounten min for å komme meg inn i spillet. greit nok det, men jeg har et par ganger startet spillet uten at log in screenen har dukket opp. noe som får meg til å lure på om det er spillet mitt som er bugga. Det hadde vært greit å kunne spille spillet på en bærebar uten å måtte ha internett tilgang.
RIP Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Det kommer vel ikke opp når man ikke er koblet til internett? Hvis ikke kan du jo cracke det.
Heftigfin Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Det kommer vel ikke opp når man ikke er koblet til internett? Hvis ikke kan du jo cracke det. 9608507[/snapback] Får login screenen selv om jeg ikke har koblet til internett. Har også prøvd å cracke det. Tydeligvis kommer dette med den 140mb(?) patchen som må lastes ned så får bare spille med uoppdatert versjon:/ Endret 1. oktober 2007 av Heftigfin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå