Gå til innhold

Melding under oppstart i Vista


sjarken

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg starter opp pc-en får jeg denne meldingen: "CAPI-Worker Module har sluttet å virke" noen som har peiling på hvordan jeg løser dette?

 

Fant ut av det...Det var Sony Ericsson Pc-Suite som laget problemet. Jeg avinstallerte det og innstallerte det på nytt og problem solve

Endret av sjarken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant dette

 

it is a program that file manager uses in sony ericsson pcsuite yet when you come to open file manager that dosent exist and will do nothing, but it is still running in background. remove pc suite from machine and if reinstalling see if it will give you an custom option of not installing this program and if not, when program is complete delete icon off destop and use pcsuite instead and don,t click open file manager because you will get same problem again.
Lenke til kommentar
Fant dette

 

it is a program that file manager uses in sony ericsson pcsuite yet when you come to open file manager that dosent exist and will do nothing, but it is still running in background. remove pc suite from machine and if reinstalling see if it will give you an custom option of not installing this program and if not, when program is complete delete icon off destop and use pcsuite instead and don,t click open file manager because you will get same problem again.

9603698[/snapback]

 

Da det var problemet..Pussig at det plutselig begynte å krølle til tingene..men men...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...