head_hunter Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 (endret) finner ikke den 3. Skallen jeg er på rigtig sted og alt men jeg spiller på normal kan de ha noe å si ? Edit: er det noen som kan hjelpe meg eller!??!?! jeg spiller "The storm" banen og prøver å ta den skallen men jeg vet at jeg er på rett sted og at jeg spiller på normal og firsatt ligger den ikke der Her er jeg : først så begynte jeg i en bil som noen andre styrte så gikk jeg ut av denn og opnet en dør eg enda en dør og der etter enda en dør så kom jeg ut til 3 wraiter og saprengte begge de g gikk der jeg skulle men ingen ting der hgjelp meg Endret 30. september 2007 av head_hunter
T-Bear91 Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 yes alle skullsa! D man skal finne hodeskallene fra normal og opp over. men på noen av skullsa så må man spille fra begynnelsen av oppdraget
Oxidia Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 finner ikke den 3. Skallen jeg er på rigtig sted og alt men jeg spiller på normal kan de ha noe å si ? Edit: er det noen som kan hjelpe meg eller!??!?! jeg spiller "The storm" banen og prøver å ta den skallen men jeg vet at jeg er på rett sted og at jeg spiller på normal og firsatt ligger den ikke der Her er jeg : først så begynte jeg i en bil som noen andre styrte så gikk jeg ut av denn og opnet en dør eg enda en dør og der etter enda en dør så kom jeg ut til 3 wraiter og saprengte begge de g gikk der jeg skulle men ingen ting der hgjelp meg 9604233[/snapback] skullen er bare oppe så lenge wraithene er i live, så ta skullen før du ødelegger dem
LordShaft Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Kjører du spillet på NORMAL eller høyere, EASY funker ikke!!! Så får du tak i skullen så lenge du ikke ødelegger den tanksen som er i motsatt ende av det "brettet" skullen skal ligge på. Det er bare 1 tanks du ikke må ta! Ellers så kan du drepe rått og råte! http://youtube.com/watch?v=sdmawJhMAWY
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå