Gå til innhold

The Experience: Minikonsert med Lena Alexandra


Nilsen

Anbefalte innlegg

Det bildet der minner meg litt om han bergenseren som var på vg show. Først stod Mira Craig på scenen, og så kommer Tone Damli Åberge inn også. Da ble det for mye for stakkaren, og han tok ut laksen og begynte vill napping. Endte med at politiet kom og hentet stakkaren.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis dere virkelig er villige til å gå så langt som å høre på den utrolig flaue musikken, og betale for at hun skal fortsette å lage slik drit som virkelig setter Norge i et utrolig bra lys i utlandet, forteller det mer enn nok. Jeg satt å hørte på et intervju av henne på radioen en dag, hun er den største fjortisen jeg har hørt om, det var virkelig tragisk å høre på. Tidligere trodde jeg at hun laget denne sangen som en liten protest, men hun laget den jo faktisk fr hun syntes det var en bra idè..

Vil dere se pupper, så lei inn en stripper..

9636708[/snapback]

 

 

Noen som er medlem av "kuttemegselv" organisasjonen eller?

Eller er du muligens ei jente selv og synes dette er frastøtende?

Ikke vet jeg, men hun er et fint støkke og sangen er morsom så skjønner ikke hvorfor du griner. :nei:

Lenke til kommentar
Ingen som fikk oversiktsbilde etter at bordene var fjernet? Syntes det var ekstremt mye søppel der da. Vi brukte spader til å måke søppel. :p

9658848[/snapback]

Ja, var genistrek å bruke de knekte borda som kost. Da gikk det relativt fort egentlig. Men fy faen så mye som folk grisa, skjønner ikke at det er mulig å la uspiste youghurter ligge og slenge :p

9659003[/snapback]

 

Perosnleg så likte eg alt :D Men gjekk ikkje på toaletten etter på då :p Men va faktsik litt fristande...

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...