invert2k Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Hei, skulle oppdatere biosen min, og deretter formatere windows. Har et MSI k8n neo4 platinum hovedkort, og bruke msi's automatiske bios oppdatering. Deretter fikk jeg beskjed at det var fullført og at jeg skulle restarte pc.. restarta, men pc gikk aldri på igjen.. akkurat som skjerm, mus og tastatur ikke har "kontakt" med PC-en. Har prøvd å ta ut og inn igjen batteriet på hovedkortet, men skjer ingenting. pc slår seg fortsatt ikke på. Noen som har en ide om hva problemet kan være, og hvordan jeg kan gjennopprette PC-en, slik at den kan brukes liksom.? er bios evt. ødelagt? hjelp meg raskt.. takker
fearhan Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 (endret) Slår ikkje seg på? Kommer det lyd fra maskinen? Starter vifter, harddisker osv? Sjekk hovedkortet sin manual, og reset cmos. Usikker på om det har noe å si, da å ta ut batteriet i grunn har samme virkning, men uansett verd å prøve. I verste fall er biosen ødelagt, trur det skal gå an å få tilsendt ny bios, som du kan sette i. Sjekket hovedkortet ditt, synd det ikke har dual bios Endret 27. september 2007 av fearhan
invert2k Skrevet 27. september 2007 Forfatter Skrevet 27. september 2007 hmm.. vifter, harddisk, lys og pipelyd osv starter.. men skjer ikke noe.. hvordan resetter jeg biosen? ikke ta ut og inn batteriet?. sjekk på google, bilde fra hovedkortet, fant en slags rød liten knapp lignende ting. har den noe effekt?
invert2k Skrevet 27. september 2007 Forfatter Skrevet 27. september 2007 http://www.thg.ru/mainboard/20050517/image...o4-boardbig.jpg se nederst i venstre hjørne.. en rød slags knapp ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå