Noiseless Skrevet 22. januar 2003 Skrevet 22. januar 2003 Hadde tenkt å gå for dette kabinettet i min trang til å få svidd av noen kroner på datautstyr . Men jeg lurer på om dette kabinette er bra i forhold til plass, montering, STØY og plass til viftestyring bak frontdekselet. Er det noen her med erfaring/ synpunkter på dette kabinettet? Eller har noen sett tester av dette kabinettet?
sonic boy Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 har bare erfaring med 916 kabinetett til i&s, og for å si det sånn så passer det VELDIG DÅRLIG med nicknamet ditt... lol...
pcfreak Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Har selv et Image&Shapetek EYE910BB, meget godt fornøyd med mitt Image&Shapetek kabinett!
Noiseless Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Skrevet 19. mars 2003 har bare erfaring med 916 kabinetett til i&s, og for å si det sånn så passer det VELDIG DÅRLIG med nicknamet ditt... lol... Kan så hende at det passer dårlig med nicket mitt...men jeg har nå både kjøpt og modda et I&S EYE910BB. Med støydemping og viftestyring mener jeg at nicket fult ut kan forsvares Bilder og arbeidsbeskrivelse finnes på hjemmesiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå