minotir Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Heisann Jeg har et problem jeg, og det er at etter en liten stund med spilling av Fable eller WoW så blir skjermen heløt svart og maskina låser seg, eneste jeg kan gjøre er og restarte. Noen som har noe tips? (CS og CS:S funker fint) Ati Radeon 9600 pro 1024mb Ram MSI KT6V hoved kort AMD Athlon 2600+ 200GB HD
bææææææ Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Har samme problem som deg, skal si ifra om jeg finner noen løsning.
Krissern_ Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Prøv å skru ned grafikken, det kan være skjermkortet som overopphetes...
minotir Skrevet 18. november 2007 Forfatter Skrevet 18. november 2007 edit på posten over: "det gjorde susen, ei lita stund:P" jeg kan spille mye lengre etter jeg skrudde ned grafikken men problemet kommer etter 30 min med spilling. Noen fler som kan hjelpe meg?
barin Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 du kan jo prøve å rense alle kjøleribber for støv.. støv kan virke mye inn på varmen
barin Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 husk vær forsiktig med statisk elektrisitet osv når du tukler i maskinen
minotir Skrevet 19. november 2007 Forfatter Skrevet 19. november 2007 har blåst rent hele maskina for støv nå, men problemet er der fremdeles. Men det er nok for dårlig kjøling tror jeg nå. Sjekka i BIOSen hva CPUen lå på og det var 59 grader Så de gangene jeg kan spille lenge er det vel kaldt på rommet regner jeg med:P
Xar0n Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Jeg har også samme problem bare at mitt har blitt verre, nå har PC-en min klikka helt, den bare piper på starten og det bare blinker en svart skjerm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå