Lifcaz Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 (endret) Jeg trenger en stillegående PSU til masinen min. Har tenkt å bruke en 600 - 800 kr på den. Er det en dere vil anbefale som også er på lager? Alle de jeg har sett på hittils, har de enten ikke på lager eller så vet jeg ikke om de er bråkete eller ikke. Endret 26. september 2007 av Lifcaz
-Tommy Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Nå husker jeg ikke helt i hodet hvor mye Corsair 520W koster, men den kan du se på. Men hva er resten av komponentene i maskinen?
Lifcaz Skrevet 26. september 2007 Forfatter Skrevet 26. september 2007 (endret) Resten av komponentene som jeg skal kjøpe er som følgende: Skjermkort: Asus GeForce 8800 GTS 320 MB RAM: GeIL DDR2 PC6400 Ultra 2 GB CPU: Intel Core 2 Duo E6750 Hovedkort: Asus Commando, P965, Socket-775, 4xPCI, ATX, 2xGbLAN, SATAII, Firewire, PCI-Ex16 (av det jeg skal kjøpe nytt) Eller se handlevognen. (hovedkortet er ikke listet opp her) Ellers er det noen gamle komponenter som er i maskinen nå som jeg ikke skal bytte ut. Er 1xHD og 2xCD/DVD spillere + noe TV kort og diverse som jeg skal fjerne. Men vel å merke: 1x 9 i 1 minneport leser som jeg skal ha videre. Endret 26. september 2007 av Lifcaz
Lifcaz Skrevet 26. september 2007 Forfatter Skrevet 26. september 2007 Prøvd deg på en Phantom du 9581028[/snapback] hmmm... Denne så ikke så alt for dårlig ut Men så er det selvfølgelig ingen nettbutikk som har alle komponentene jeg skal ha på et og samme sted
Lifcaz Skrevet 26. september 2007 Forfatter Skrevet 26. september 2007 Men jeg har hørt at MIST serien er et godt valg. Men nå er det ikke sagt at ALLE er like stillegående, eller? Og har dere en god nettbutikk som har et utrolig godt utvalg hvor jeg sannsynligvis vil finne alle de komponentene jeg trenger, og/eller om det er noen komponenter jeg kan ofre for andre modeller (ikke nødvendigvis av samme merke, men skal ha ca samme pris og ytelse) Vrir litt unna tropic'en nå men...
Lifcaz Skrevet 26. september 2007 Forfatter Skrevet 26. september 2007 (endret) den beste du har er her !! 9581274[/snapback] Errr... Nå er ikke hardware.no en nettbutikk, bare en prissammenligner. [EDIT]: Glem det, så feil Endret 26. september 2007 av Lifcaz
The Ghost Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 tenkte på å logge inn der å lage en handlevogn det er jo det ebste når du skal finne ut billigste webshop og hvem som har hva .....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå