Gå til innhold

Backup program til win 2003 og 2000


larrylu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om et bra program som kan backup av rettligheter på filer og gb poilcyer. i win 2000 og 2003 server.

9580471[/snapback]

NTBackup gjør det i forbindelse med backup, men jeg regner med det er det du ønsker. Å ta backup av KUN rettighetene finner i hvert fall jeg lite nyttig.

9582480[/snapback]

 

 

ok

men vil ikke bruke ntbackup

 

jeg vil ta backup av filer med rettligheter..

Lenke til kommentar
men vil ikke bruke ntbackup

 

jeg vil ta backup av filer med rettligheter.

9611775[/snapback]

Da er jo det nærliggende spørsmålet hva du ikke får med NTBackup siden du så kategorisk ikke vil benytte det.

9617083[/snapback]

 

av din grunner.

 

bruker heller xcopy

Lenke til kommentar
av din grunner.

 

bruker heller xcopy

9618468[/snapback]

NTBackup TAR backup med rettigheter, HVA er problemet? Nå virker du svært useriøs her. Du forventer hjelp, men du gidder ikke å si hvilke problemer du har med NTBackup.

 

Så jeg gjentar, hvilke problemer er det du har med NTBackup? I helhold til det du spesifiserer så GJØR NTBackup det du etterlyser, og det er gratis.

Lenke til kommentar
av din grunner.

 

bruker heller xcopy

9618468[/snapback]

NTBackup TAR backup med rettigheter, HVA er problemet? Nå virker du svært useriøs her. Du forventer hjelp, men du gidder ikke å si hvilke problemer du har med NTBackup.

 

Så jeg gjentar, hvilke problemer er det du har med NTBackup? I helhold til det du spesifiserer så GJØR NTBackup det du etterlyser, og det er gratis.

9618908[/snapback]

sjefene minne øsnker ikke og ha det..

 

og folk på andre forume har kommet med ulpene men jeg har ikke helt sikker på hva de ulepne gjør så er ikke ritkig av meg å liste de opp.. derfor ser jeg etter en annen løsing.

Lenke til kommentar

Hvis sjefene har teknisk nok innsikt til å bedømme at NTBackup ikke skal brukes, så må de også ha teknisk nok innsikt til å komme med et alternativ.

 

Dernest vil jeg råde deg til å jobbe SERIØST med norsken din. Jeg kan knapt huske noen postere med mer skrivefeil enn deg. Det er bokstaver som bytter plass, bokstaver som uteblir, og ukorrekt bruk av "og" og "å".

 

Til små og mellomstore bedrifter gjør NTBackup en helt grei jobb, og er gratis.

Lenke til kommentar
Hvis sjefene har teknisk nok innsikt til å bedømme at NTBackup ikke skal brukes, så må de også ha teknisk nok innsikt til å komme med et alternativ.

 

Dernest vil jeg råde deg til å jobbe SERIØST med norsken din. Jeg kan knapt huske noen postere med mer skrivefeil enn deg. Det er bokstaver som bytter plass, bokstaver som uteblir, og ukorrekt bruk av "og" og "å".

 

Til små og mellomstore bedrifter gjør NTBackup en helt grei jobb, og er gratis. Ellers tar all seriøs backupprogramvare, som f eks HP StorageWorks Data Protector og Symantec BackupExec, vare på filrettighetene.

9623456[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...