erikman Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 jeg var uhelig under klasse tur. og tryna med mitt panasonic gs 500. nå har jeg hvit skjem og null usb kontakt med kamera. har sendt det på reparasjon hvor husker jeg ikke helt men det var i oslo. nå lurer jeg på hvor mye dette da komer til og koste meg. er det noen som har en aning??
chma Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Tja, har erfaring med ett GS500 som fikk ødelagt hele ccd brikka pga. ett hardt slag. 4500 ink arbeid for bytte. Det behøver ikke være så ille i ditt tilfelle, men kan og være værre. Lever på service og be dem ringe når dem vet hva som er galt.
wo0ly Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 1800,- ble det for oss når det gikk i bakken.
erikman Skrevet 26. september 2007 Forfatter Skrevet 26. september 2007 så prisen er på 1500 kr og opp over
chma Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Tja, finnes ikke noe svar på det...bortsett fra at man nok kommer til ett punkt hvor det er lurere å kjøpe nytt kamera ett sted.
wo0ly Skrevet 26. september 2007 Skrevet 26. september 2007 Kommer jo helt ann på hvilken type skade det er. Skader på sensoren(e) kan fort bli noen lapper, aner ikke hva som var feilen på vårt, det hadde falt i bakken og ville ikke på igjen.
erikman Skrevet 27. september 2007 Forfatter Skrevet 27. september 2007 jeg får skrud på mitt og kan ta opp film med det. men lcd skjelmen vil ikke virke og jeg får ikke tatt ut det som er på kasetten
PerB Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Det sier fortsatt ike hva som er feil (hva som er ødelagt) bare symptomene eller resultatet av feilen. Men andre ord. De eneste som kan si noe er verkstedet. Har du bedt om rpisoverslag?
erikman Skrevet 27. september 2007 Forfatter Skrevet 27. september 2007 nei jeg fikk min mor til å ta med kamera på reparasjon etter jobb. harflere andre som har spurt om det også. så burde nokk gjort det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå