Zargath Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Heisann Noen som vet om en relativt bra PvE server for Horde? Hvor Horde vinner mye Bg's. Er på Azol' Nerub for øyeblikket, Men jeg og vennene mine satser på PvP og lurer på om det finnes en bra server hvor Horde vinner mye Bg's. Takker for svar
Overguard Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Migrate til en server som er i battlegroupen Cyclone. Der vinner horde alle BG's utenom Alterac Valley. Hvis dere vil på en server med en del flinke PvP spillere i den battlegroupen må det bli Stormscale. Jeg er ikke bekjent med de andre battlegroupene bare så det er sagt.
Zargath Skrevet 25. september 2007 Forfatter Skrevet 25. september 2007 Migrate til en server som er i battlegroupen Cyclone. Der vinner horde alle BG's utenom Alterac Valley. Hvis dere vil på en server med en del flinke PvP spillere i den battlegroupen må det bli Stormscale. Jeg er ikke bekjent med de andre battlegroupene bare så det er sagt. 9571074[/snapback] Okei. Takk skal du ha. Får prøve meg på Stormscale eller Stormrage
Overguard Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Sorry, stormscale er PvP server My bad
Zargath Skrevet 25. september 2007 Forfatter Skrevet 25. september 2007 Sorry, stormscale er PvP server My bad 9572164[/snapback] Ah, Hehe Np
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå