christo123 Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 (endret) Hei, jeg har leita lenge etter ett program som man kan lage helt simple scripts uten å kunne programmerings språke, men finner det ingen steder. Jeg vil ikke ha noe avansert, jeg vil bare ha ett program foreks som kan bevege musa ett par cm hver femte minutt og klikke noen museklikkk eller noen kanpper noen ganger osv ( og går i loop ). Finnes ikke noe simpelt program som man kan bare "recorde" at du gjør noe på PC-en og lagre det som ett script, deretter kan du spille det av i loop foreks. Noen som vet om dette finnes? Orker ikke å holde på med avanserte ting som man må ha flere år utdannelse med IT for å forstå. Mvh Viggo Takker for alle svar Endret 24. september 2007 av Viggo1
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Hvorfor skal du lage et slikt script? Når jeg leser det du skriver tenker jeg på å lage en videosnutt der du tar opp det du gjør på skjermen og spiller av.
christo123 Skrevet 24. september 2007 Forfatter Skrevet 24. september 2007 (endret) Hvorfor skal du lage et slikt script? Når jeg leser det du skriver tenker jeg på å lage en videosnutt der du tar opp det du gjør på skjermen og spiller av. 9567040[/snapback] Vell, var nesten det jeg tenkte på enmåte, liksom den tar bare opp tasteklikkene og lagrer det i en notepad fil foreks, sånn at du får ferdig laga ett script på en måte. Uten at du trenger å skrive inn alle disse kodene osv, også kan du edite fila med timings og sånt etter du ferdig osv.. hadde vært kjekt om noe lignende finnes Endret 24. september 2007 av Viggo1
EX-adrin Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 Jeg har prøvd ett program som høres veldig likt noe alla det du er ute etter. Men jeg kommer ikke på hva det heter nå i farte. skal slenge inn navne så fort jeg kommer på / finner det
christo123 Skrevet 27. september 2007 Forfatter Skrevet 27. september 2007 Jeg har prøvd ett program som høres veldig likt noe alla det du er ute etter. Men jeg kommer ikke på hva det heter nå i farte. skal slenge inn navne så fort jeg kommer på / finner det 9575008[/snapback] Ok, takk flere som prøvd noe lignende program?
christo123 Skrevet 30. september 2007 Forfatter Skrevet 30. september 2007 (endret) ingen som vet? Endret 30. september 2007 av Viggo1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå