Gå til innhold

Norges råeste Taxi poserer.


Azzido

Anbefalte innlegg

Var på gatebil nå i september som presse og tok dette bilde her... hva syntes dere?

 

IMG_5466.sized.jpg

 

eXIF

Resolution : 1092 x 1280

Flash used : No

Focal length : 41.0mm

CCD width : 8.21mm

Exposure time : 0.013 s (1/80)

Aperture : f/14.0

ISO equiv. : 100

Exposure bias : -0.33

Whitebalance : Auto

Metering Mode : matrix

Exposure : shutter priority (semi-auto)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette bildet ville jeg sett i 16:9 format. Tror det ville fremhevet og gjort selve motivet mer spennende, for dette kan bli litt kjedelig, og det er for trangt rundt bilen.

Ellers syns jeg det er veldig fine farger og liker at det er krystallklart. Det er en stilig bil i utgangspunktet, men ikke helt heldig med fremstillingen. Kanskje har du andre bilder av den?

Lenke til kommentar

Veldig enig med de de andre her sier. Litt mye luft oppover og litt lite mot venstre.

 

Hadde kanskje sett bedre ut med en litt annen, mer "naturlig" plassering av bilen i banen. Så bilen hadde fulgt veien f.eks, nå ser den så veldig plassert ut synes jeg.

 

Den blå pinnen man ser over baken på bilen, lyktestolpe kanskje det er, burde kanskje fjernes.

Ser forresten nå at det her hadde vært et bra sted å brukt HDR-teknikk tror jeg, så hadde skogen bak blitt lysere også!

 

 

 

Men alt i alt et meget vellykket bilde! :)

 

 

EDIT:Lyst til å skaffe meg presse "billett" også?! :)

Endret av fredstian
Lenke til kommentar

Takker for synspunktene deres her... ser i ettertid at dette med widescreen hadde ikke vært så dumt, men har dessverre ikke bilder jeg kan få til dette på...

 

Og til deg som lurte på pressepass... det får du høre med gatebil om... selv så tar jeg bilder for dagbladet, sånn jeg har fått mitt i tilfelle..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...