Gå til innhold

Apache xampp + tomcat trøbbel.... [LØST]


Anbefalte innlegg

Hei

 

Driver å programerer litt java (jsp) og trenger å kjøre en egen server på PC-en slik at jeg slipper å uploade til skoleserveren hver gang jeg skal sjekke ossen fila ser ut.

 

Har installert apache xampp og alt der virker som det skal. PHP vises uten problemer.

 

Så laste jeg ned tomcat plugin og Java Platform, Enterprise Edition 5 SDK Update 3. Ifølge xampp skal tomcat virke , men når jeg prøver å åpne en jsp fil i localhost får jeg feilmeldingen:

 

"Service unavailable!

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

 

If you think this is a server error, please contact the webmaster.

 

Error 503

127.0.0.1

09/23/07 21:13:13

Apache/2.2.4 (Win32) DAV/2 mod_ssl/2.2.4 OpenSSL/0.9.8e mod_autoindex_color PHP/5.2.3 mod_jk/1.2.23 "

 

Skal innrømme at jeg er relativ fersk på dette området, men er det noen som skjønner hva jeg har gjort feil?!

Endret av Stian87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, har du sett... fikk det til å virke nå!

 

Det jeg gjorde først var å kjøre alt gjennom XAMPP "http://localhost/" fra mappen xampp/htdocs.

 

Det jeg gjorde nå var å kjøre det i port 8080 gjennom mappa "Sun\SDK\domains\domain1\docroot"

 

Men tusen takk for hjelpen. Måtte bare skjønne at det var forskjell på forskjellige apps og porter de benytter / root maps ;)

Endret av Stian87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...