Syncronautus Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Hei! For lenge siden husker jeg at jeg så en film som het noe som "WoW exposed" eller "Ironforge exposed". Godt mulig jeg husker feil. Poenget var iallefal at Ironforge som ble vist, var helt annerledes og den som filmet hadde gjort noe med hele stedet. Noen som skjønner hvilken film jeg snakker om?
nazrm Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 (endret) Old Ironforge ja. Sikkert ikke den filmen du var ute etter, men den viser old IF! edit: og det var faktisk første hit på google - "ironforge exposed" Endret 23. september 2007 av nazrm
Syncronautus Skrevet 23. september 2007 Forfatter Skrevet 23. september 2007 Hei Nazrm! Nei, er ikke Old Ironforge jeg mente. Det klippet jeg husker, er fra midten av IF, der han løper på mount rundt den sirkelen. Vanskelig å forklare hva som er der, er så lenge siden jeg så den...
samebob Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 Den privatserver filmen? Med en Nightelf female som gjør masse ting? Denne? oMaTZFCLbq0
Syncronautus Skrevet 29. september 2007 Forfatter Skrevet 29. september 2007 JESS! Det er den filmen Smeagoldfish! Tusen, tusen takk! Synd ikke IF er som den i filmen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå