Gå til innhold

Problemer med software upgrade på PSP


Engelstad

Anbefalte innlegg

Hei!

Kan noen fortelle meg om det er et problem med den siste update'n som ligger ute på Sony sine sider? Versjon 3.70 er det som ligger til nedlasting.

 

Jeg har ikke tenkt til å bruke PSP med noe form for annen software en det som er orginalt, men når jeg laster ned der nå og skal kjøre up-date får jeg bare beskjed om corrupt data og får ikke kjøre igang.

 

Tips tas imot med takk!

 

Har versjon 2.00 på den nå :blush: , så det er vel på tide å oppgradere? Har jo en PS3 den skal kjøres mot også :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Kan noen fortelle meg om det er et problem med den siste update'n som ligger ute på Sony sine sider? Versjon 3.70 er det som ligger til nedlasting.

 

Jeg har ikke tenkt til å bruke PSP med noe form for annen software en det som er orginalt, men når jeg laster ned der nå og skal kjøre up-date får jeg bare beskjed om corrupt data og får ikke kjøre igang.

 

Tips tas imot med takk!

 

Har versjon 2.00 på den nå  :blush: , så det er vel på tide å oppgradere? Har jo en PS3 den skal kjøres mot også  :p

9556230[/snapback]

 

Om du kjører CFW, så har du både mulighet til homebrew og Sony's originale firmware.. Det er altså ingen forskjell utenom at du har tilgang til homebrew.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...