Grindal Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 har lasta ned en 100% ferdig save til San Andreas (Pc) så kommer det store spørsmålet; hvordan og hvor skal jeg legge inn denne saven slik at jeg kan loade den opp når jeg skal spille? har også lagt inn den saven jeg hadde opparbeida da jeg spilte på mobilen. men hvor jeg skal plasere saven er jeg usikker på... noen som kan hjelpe meg? Tusen takk på forhånd
steinar2000 Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 Legg den under Documents -> GTA San Andreas User Files.
Grindal Skrevet 24. september 2007 Forfatter Skrevet 24. september 2007 Legg den under Documents -> GTA San Andreas User Files. 9555522[/snapback] Ok...! takk :!:
SelbuRmx Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Bare hyggelig Kan du sende meg saven, eller legge ut link?? PlS!!! :!:
Grindal Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Skrevet 12. januar 2008 sure, gå på http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=49 der finner du mange forskjellige saver, men anbefaler denne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå