Bozzeye Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 (endret) Eg er komt til eit low-riding oppdrag, der eg får ein bil og skal low-ride. Når eg low-rider kjem det piler og sånn greier eg må klare, men eg skjønner ikkje heilt kva eg skal gjere. Når og kva skal eg gjere når pilene kjem i rundingen? Eit spørsmål til, om innbrudd. Eg gjorde eit oppdrag med ein fyr der me skulle kjøre ein plass og lesse på med sprengstoffkasser elns og etterpå kjøre bilen inn i ein sikkerheitsgarasje og låse bilen inne. Eit anna oppdrag eg gjorde var å kjøre til eit hus (Sam sitt elns) og liste meg inn og stjele tre esker elns og kjøre tilbake. Etter desse oppdraga kom det opp eit vindauge der det sto noko med at eg kunne gjere innbrudd hjå folk. Korleis gjer eg det? Må eg komme lengre på story? Når eg lagrer står det "Robbing Uncle Sam", viss det har noko å seie. Endret 23. september 2007 av Sviker
Bozzeye Skrevet 23. september 2007 Forfatter Skrevet 23. september 2007 Fann ut korleis eg gjorde innbrudd. Måtte berre trykkje 2 når eg var i rett bil. Men eg veit framleis ikkje kva eg skal gjere på low-riding oppdraget. Kva skal eg gjere/trykkjepå når pilene er inni ringen? Har bilete. Det er dansing, men det er piler og ring som er lik som på low-riding oppdraget:
steinar2000 Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Du skal trykke 8, 4, 6 og 2 alt ettersom hvilken vei pilen peker mens den er i midten av sirkelen.
Bozzeye Skrevet 24. september 2007 Forfatter Skrevet 24. september 2007 (endret) Du skal trykke 8, 4, 6 og 2 alt ettersom hvilken vei pilen peker mens den er i midten av sirkelen. 9563144[/snapback] Fann det ut igår. Hadde tenkt å skrive det, men Operaen klikka og eg gløymde det. Edit: Skrivefeil. Endret 24. september 2007 av Sviker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå