Gå til innhold

Jabra JX10 ladeproblem.


Frico855

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte meg en Jabra JX10 fra CDON.com. Glad og lykkelig plukket jeg den opp på Posten, hjem og pakket opp og plugget den i for å starte ladingen. Flere steder stod det "It can take up to 5 minutes before the solid red light appears on the device when charging." Men selv etter 6 timer i laderen var det null rødt lys.

 

Sa fra til CDON.com at jeg hadde fått en defekt vare. Ingen problem, fikk ny Jabra JX10 idag og tenkte at nå var problemene løst.

 

Men neida, selv den nye Jabra JX10 (som står å "lader" nå) funker ikke. Så hvor stor er sjansen på at jeg får TO som ikke funker? Er det noe jeg gjør feil?

 

Har prøvd å lade via USB kabel, men ingenting skjer der heller.

 

Så nå tror jeg skal satse på et annet merke, selv om jeg har utrolig lyst på en Jabra JX10.. som funker. Noen forslag til en god, lett og kul Bluetooth handsfree?

 

 

Hilsen

 

Frustrert handsfree kjøper

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg akkurat motatt en Jabra JX10 fra nettstedet www.telefonheadset.no. AKKURAT det samme problemet oppstår. Jabra'n vil ikke starte å lade. INGEN lys på enheten. Jeg har sjekket med multimeter at det er spenning i stikkontakten.

 

Men hva er oddsen på at 3 enheter av samme produkt skal være feil?

Mitt neste spørsmål blir; er det noe som kan påvirke laderen/ladingen?

 

Hilsen

 

MEGET Frustrert handsfree kjøper

Endret av Frico855
Lenke til kommentar
Jeg bestilte meg en Jabra JX10 fra CDON.com. Glad og lykkelig plukket jeg den opp på Posten, hjem og pakket opp og plugget den i for å starte ladingen. Flere steder stod det "It can take up to 5 minutes before the solid red light appears on the device when charging." Men selv etter 6 timer i laderen var det null rødt lys.

9544237[/snapback]

 

Jeg hentet min tredje :cry: på postkontoret i dag og satte den på lading for en halvtime siden. Rekk opp handa alle som tror at den lader! :(

 

Produksjonsfeil? Er vel ikke lenger noen tvil om det...

 

Helve... dritt!

 

I tillegg har servicen hos CDON vært mildt sagt dårlig. Jeg måtte sende inn reklamsasjon fire ganger før jeg omsider fikk svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...