Skogslik Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 En venn av meg har problem med PC-en sin. Problemet er at PC-en restarter seg under oppstart, ver gang han skrur den på så kommer han til den loeade sjermen, den xp sjermen liksom og så restarter PC-en seg. Noen som har peiling på hva som kan være galt?
xerxas Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 En venn av meg har problem med PC-en sin. Problemet er at PC-en restarter seg under oppstart, ver gang han skrur den på så kommer han til den loeade sjermen, den xp sjermen liksom og så restarter PC-en seg. Noen som har peiling på hva som kan være galt? 9538094[/snapback] du må innstallere windows på nytt har hatt det samme prob selv
reparator Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 En venn av meg har problem med PC-en sin. Problemet er at PC-en restarter seg under oppstart, ver gang han skrur den på så kommer han til den loeade sjermen, den xp sjermen liksom og så restarter PC-en seg. Noen som har peiling på hva som kan være galt? 9538094[/snapback] Opplevde dette en gang og fant da at det var en ram brikke som hadde takket for seg. Prøv å sjekke brikkene ved å teste dem en for en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå