H.M.Kongen Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Som topic sier så greide jeg og slette søplebøtteikonet fra skrivebordet,noen som vet hvor jeg kan finne den igjen?
DrPhlux Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Som topic sier så greide jeg og slette søplebøtteikonet fra skrivebordet,noen som vet hvor jeg kan finne den igjen? Du finner den igjen i Trash Can. Nei, seriøst jeg tror du må formatere og reinstallere.
Solaar Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Har du windows Vista? Hvis ja: 1/ Right click on your desktop and, from the drop down menu, Click on the Personalize option 2/ When the Personalize window opens, Look in the left hand task pane and Click on the Change Desktop Icons link 3/ The desktop Icon Setting window will now open 4/ Under the section marked 'Desktop Icons' you will see a list of Icons that can be placed on the desktop 5/ One of those Icons listed in this section will be Recycle Bin 6/ Place a Check Mark in the box to the Left of the Recycle Bin option and then Press OK 7/ The recycle Bin should now be sitting once more on your desktop
H.M.Kongen Skrevet 20. september 2007 Forfatter Skrevet 20. september 2007 Strålende..takk skal du ha..
Jallenbo Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Som topic sier så greide jeg og slette søplebøtteikonet fra skrivebordet,noen som vet hvor jeg kan finne den igjen? Du finner den igjen i Trash Can. Nei, seriøst jeg tror du må formatere og reinstallere. 9535728[/snapback] Nok en gang viser det seg at det enkleste ofte ikke er det beste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå